Avantco SS-3F-HC 80 7/8" Stainless Steel Solid Door Reach-In Freezer

Item #: 178SS3FHC

Providing impressive performance and dependable durability, this Avantco SS-3F-HC 80 7/8" stainless steel solid door reach-in freezer is engineered to hold your frozen food investments in a food safe environment. Designed with a 430 stainless steel door and exterior sides, the unit features a sleek appearance that's matched with its ability to withstand busy, heavy-use kitchens. Plus, the interior is 304 stainless steel, giving the unit superior corrosion resistance and cleanability; it won't degrade with or become damaged by the inevitable spills and messes. As a result, it's easier for your employees to maintain during the hustle and bustle of their daily tasks. For ultimate storage flexibility, this freezer even comes with 9 epoxy coated shelves with a versatile shelf slide design that can accept full size food pans! Designed for your utmost convenience, the unit is sure to accommodate your ever-evolving needs as your business grows, expands, and transforms over time. This unit also boasts interior LED lighting that automatically turns on and off when you open and close the door. This helps improve visibility and streamline your work flow.

Overall User Rating:

Avantco SS-3F-HC 80 7/8" Stainless Steel Solid Door Reach-In Freezer

2.6 stars from 5 reviews

Rated 3 out of 5 stars
2
0
0
0
3

People Talk About:

freezer bought longer meats nice spacious store variety warranty working
6 out of 6 found this review helpful

Please do your homework do not order this, we are a pizza shop that has been open for 6 months and the freezer is already broken. They have now had a tech come out 3 times and still not fixed. Lost all my frozen product. Not haopy at all

from JOEYS PIZZA on

We appreciate your review, Peter. We wish this Avantco SS-3F-HC 80 7/8 inch Solid Door Reach-In Freezer would have worked out for you. Our Customer Solutions team will remain in contact with you about this if you have further questions.

WebstaurantStore Customer Solutions
4 out of 4 found this review helpful

Do not buy this freezer! The one that I initially purchased had the doors that would make a horrible high pitch sound when you would close them. Manufacturer decided to send me a new one. Couple of months later, the second freezer I received is loosing cold air somewhere, as it can not hold set temperature for more than 5 minutes. I contacted Ready kitchen warranty for my warranty claim - it takes them 7 days just to answer to an email. Horrible customer service!

on

We appreciate your review, Sanja. We wish this product would have worked out for you. Our Customer Solutions team will remain in contact with you about this.

WebstaurantStore Customer Solutions
3 out of 3 found this review helpful

We purchased this freezer the first of the year along with a refrigerator and stove. The compressor has already gone out. (less than 6 months) To make it even worse the warranty company they use is worthless. I filed a claim Mnday August 8 and was told it may take 2 weeks to get a service tech out. A company has not yet even responded to the request. This is unreal. I could understand if I could still use the freezer but it is not keeping anything frozen and has temperatures ranging from 15-33 degrees. Please beware before you purchase from this company. The choice of a warranty company is terrible. The warranty company is Ready Kitchen Warranty. It may be wise to pay a little more from another company if you can get better warranty service.

on

We appreciate your review, Angela. We wish this product would have worked out for you. Our Customer Solutions team will remain in contact with you about this.

WebstaurantStore Customer Solutions
1 out of 8 found this review helpful

I bought this to replace an old freezer that was no longer working. It is very nice and very spacious. I am able to store a variety of meats with no issue.

from Mitch's Liquor & Deli on
1 out of 8 found this review helpful

I bought this to replace an old freezer that was no longer working. It is very nice and very spacious. I am able to store a variety of meats with no issue.

from Lety's Mexican Restaurant on

Leave a review of this product!

If you've used this product, log in and leave a review to tell us and other customers what you thought about it.

Login or Register